Skip to content

Inovacije novoosnovanih poduzeća

Predmet poziva

Pozivom “Inovacije novoosnovanih poduzeća” potiču se projekti razvoja inovacija u poduzećima starim do 60 mjeseci unutar prioritetnih područja S3 strategije. Podržani projekti uključuju pripremu za lansiranje i komercijalizaciju inovativnih proizvoda, s naglaskom na poboljšanje komercijalizacije i zaštitu intelektualnog vlasništva. Tehnološka spremnost projekta mora biti između TRL 5-8.

Cilj natječaja

Poticanje rasta novih poduzeća koja razvijaju inovativne proizvode u prioritetnim S3 područjima, temeljene na znanju i visokim tehnologijama, s ciljem budućeg razvoja i komercijalizacije proizvoda te povećanja investicijske spremnosti poduzeća.

Prioritetna S3 područja
  1. Personalizirana briga o zdravlju

  2. Pametna i čista energija

  3. Pametan i zeleni promet

  4. Sigurnost i dvojna namjena

  5. Održiva i kružna hrana

  6. Prilagođeni i integrirani proizvodi od drva

  7. Digitalni proizvodi i platforme

Ciljana skupina

  • Mikro, mala i srednja poduzeća (MSP) do 5 godina starosti

  • Poduzeća moraju imati najmanje jednog zaposlenog

  • Nisu prihvatljiva poduzeća koja posluju u sektorima nekretnina, kockanja, financijskih usluga i primarne poljoprivrede

Financijski okvir

  • Ukupan budžet: 14.622.642 EUR

  • Bespovratna sredstva: 30.000 – 140.000 EUR

  • Intenzitet potpore: 85%

  • Prijave: 05.03. – 09.04.2025.

Prihvatljive aktivnosti

Razvoj inovativnog proizvoda: razvoj, testiranje, demonstracija i optimizacija proizvoda, zaštita intelektualnog vlasništva, prijenos tehnologije i znanja, priprema proizvodnje i nulte serije.
Priprema lansiranja proizvoda: istraživanje tržišta, marketinške strategije, sudjelovanje na sajmovima i B2B sastancima, privlačenje dodatnih investicija.

Prihvatljivi troškovi

  • Nabava instrumenata i opreme potrebne za projekt
  • Troškovi plaća zaposlenika uključenih u projekt
  • Vanjske usluge (savjetovanje, istraživanja, zaštita intelektualnog vlasništva)
  • Troškovi istraživanja tržišta, testiranja proizvoda, marketinških planova
  • Neizravni troškovi (najam, režije, promidžba) do 7% ukupnih troškova projekt
Ako trebate pomoć u prijavi na natječja tu smo za Vas.